petak, ožujka 07, 2008

VJEČNA DIHOTOMIJA (Svijest-energija)




LICE I NALIČJE APSOLUTNE STVARNOSTI

Vječni kozmički ljubavnici – Šiva (Svjesnost) i Šakti (Kreativna Energija), u vječnoj su lili (igri) i kada su prividno odvojeni.Tada neumorno tragaju jedno za drugim da se ponovno sjedine i budu Jedno u ljubavnoj ekstazi i kozmičkom orgazmu.
Bog kao Čista Svjesnost prividno se odvaja od svoje nemanifestirane biti i kao Kreativna Energija prelazi u manifestiranu formu kreirajući vidljive i nevidljive svjetove.
Šiva i Šakti su sada utjelovljeni u muškom i ženskom tijelu.

U ženskom tijelu skriva se i muški aspekt (animus), kao i u muškom tijelu ženski aspekt (anima), odnosno njihov svjesni i energetski aspekt. Kada kažem da sam svjestan svoje seksualnosti to je dualnost ili dvaita, dakle postoji dvoje nečega, svijest i seksualna energija. I muškarac i žena mogu izjaviti da su svjesni svoje seksualnosti što znači da bi se svaki ponaosob mogao u sebi samom (svom vlastitom tijelu) sjediniti sa sobom. Sjediniti se sam sa Sobom znači sjediniti se sa svojim Istinskim Bićem i biti u svjesti Jednote.
Ipak muškarac traži ženu, a žena muškarca da tu alkemijsku čaroliju sjedinjavanja svjesti i energije izvedu zajedno.

Kreativnu ili životnu energiju (Kundaluini Šakti) kada djeluje iz prve čakre zovemo nagonom za preživljavanjem ili opstankom, kad djeluje iz druge čakre zovemo je seksualnom (prokreativnom) energijom, kada djeluje iz treće čakre zovemo je sebičnim emocijama, iz četvrte čakre nesebičnim emocijama i ljubavlju, a sve iznad toga spada već na božansku razinu intuicije i mudrosti.
U Edenskom vrtu (Eden = Jedan = Jednota), Adam i Eva bili su Jedno, dok ih Intelekt (Lucifer = Svjetlonoša) nije spustio na razinu dvojstva (dualnosti) iz razine svjesti Jednote.
Sada se mi ponovo želimo vratiti iz te dualne svijesti u svijest Jednote, i u tom cilju imamo na raspolaganju mnogo načina i puteva, već prema afinitetima i stupnju duhovne zrelosti.

Dinamičko sjedište Kundalini Šakti (kreativne životne energije) je u bazi kičme, u prvoj čakri (Muladhara), a Njeno statičko sjedište je tzv. Lotos sa tisuću latica na vrhu glave (Sahasrara) gdje su Šiva i Šakti Jedno u kozmičkom orgazmu.

Transcendiranjem svog lažnog, izgrađenog identiteta (imidž, personalna osobnost, ličnost), te stvorenih maski i uloga, počinjemo prepoznavati svoj istinski identitet koji je naša čista Svjesnost, blažena Sama u Sebi i potpuno slobodna.

Počinjemo shvaćati kako su sva ograničenja naše personalne osobnosti ustvari nastala kao posljedica bezpočetne božanske iluzije, kreativne energije – Maye (kozmički Um), kojom Bog (kozmička Svijest) stvara privid odvojenosti Sebe kao Svijesti (nemanifestiranog Bića - Noumen), od Sebe kao Energije (manifestirano Biće – fenomenalna, pojavna stvarnost).
Širenjem granica uma i oslobađanjem vlastite istinske prirode, ostvarujemo transpersonalno iskustvo Jednote na duhovnoj razini Bića.

4 komentara:

Anonimno kaže...

?...Bog kao Čista Svjesnost prividno se odvaja od svoje nemanifestirane biti i kao Kreativna Energija prelazi u manifestiranu formu kreirajući vidljive i nevidljive svjetove....?

Ljudi često griješe objašnjavajući postojanje na ovaj način. U nemogućnosti uma da shvati bivstvovanje Božje biti iz pozicije relativnog, odnosno stvorenog, pribjegavaju koncpetima manifestirane i nemanifestirane Božje biti. Međutim, to je gledište svijesti iz perspektive razvoja, dok svijest koja je ostvarila svoju evoluitivnu zadaću vidi da Bog nije niti manifestiran niti nemanifestiran.
Naime, sama Božja narav jest stvaranje. On samim svojim postojanjem stvara, kao što je toplina atribut Sunca tako je i stvaranje atribut same Božje egzistencije. On, uvijek postojeći, ostvaren i cjelovit, iz svoje suštine stvara sjemena novih postojanja. Svako to sjeme jest potencija bića, mogućnost ostvarenja suštine iz koje je poteklo. Kao što sjeme u sebi sadržava cijelu biljku tako i to primarno biće sadrži u sebi potenciju Boga. Gledajući iz perspektive evoluitivnog razvoja Bog se vidi kao Onaj koji se u većoj ili manjoj mjeri očituje u relativnom svijetu. Međutim, to je upravo gledanje svog vlastitog razvoja kroz prizmu manifestiranog i nemanifestiranog dijela potencijala.

Jim Cox kaže...

MORAJ PRITI:

Pozdrav prijatelju, moje ime je Rozana Edin, želim da svedočim i zahvaljujem magarcu dr Ogundele za ono što je učinio za mene, vratio mi je svoju ljubav koja me je napustila četiri godine bez obaveštenja, nikada nisam verovao da će moj ljubavnik ikada moći da se vrati za mene, ali Dr Ogundele je dokazao da moje lažno razmišljanje nije u redu, doktor Dr Ogundele je najbolji čarobnjak za ikone, čitao sam sve svoje kritike i video sam da je pomogao mnogim ljudima ne samo meni, već samo da mu dam zahvalni uzrok ne verujem da postoje čarolije za čarolije koji mogu vratiti ljubavnika koji je nestao 4 godine u roku od 24 sata. Gospodine, vi ste dobri, Bog može da vas blagoslovi i vas i vašu porodicu, a takođe vas štiti kako biste i dalje nastavili da pomažete ljudima poput načina na koji ste mi pomogli, gospodine obećavam da ću dati ovo svjedočenje na radiju zbog razloga zbog kojih sam preterao Uradio si za mene. Svako tijelo koje treba pomoću Dr Ogundeleove pomoći možete ga kontaktirati kroz Njegovu:

Email: ogundeletempleofsolution@gmail.com
Whatsapp Broj: +2349065101630
Viber broj: +27638836445

Unknown kaže...

Kada čovjek doživi potpuni unutrašnji dusevni mir tada je spoznao stvoritelja

Eliza kaže...

wow.am se osjećao živim nakon toliko drame s ljubavlju mog života, on me vara s mojim najboljim prijateljem. Bio sam razbijen jer sam bio dobar prema svom mužu i dami koju sam nazvao mojim prijateljem koje nikad nisam znala da je imala tu ljubomoru u njoj je htjela sve što sam dobila, pa je na mom čovjeku bacila ljubavnu čaroliju. Nisam imala kome da se obratim, plakala sam cijeli dan i na jedan vjerni dan otišla sam u potragu za pomoći na internetu i vidjela toliko svjedočanstva o tome kako je spellcaster nazvana VELIKA LAPOLA pomogla je ljudima da stane na kraj svim poteškoćama. Rekao mi je da mi je sve što trebam učiniti da mu vjerujem da će mi se muž vratiti za 6 sati, pa sam učinio ono što mi je rečeno. ljubavi čarolija moj prijatelj stavljen na moj mužić, i ja obećavam reći cijeli svijet o vašoj moći on također može pomoći you.contact su kao što slijedi E-mail: Greatlapola67@gmail.com ili whatsap ga na +2349034970099