petak, ožujka 07, 2008

MOLITVA


(Sa ljubavlju u Srcu i sjećanjem na svog voljenog Učitelja - Swamija Narayananandu (12.04.1902.-26.02.1988.) u povodu 20. godišnjice Njegovog Maha Samadhia)
- Vijnana -

Molitva mog voljenog duhovnog Učitelja

(Swamiji u 50-oj godini života)
*
O, Gospode Bože cijelog univerzuma
koji si dostojan sveg divljenja!
Mogu li moje umne sposobnosti u svim formama
i stanjima (grubom,suptilnom i uzročnom), biti kao Tvoje.
Mogu li sve moje riječi u svim formama i stanjima
biti Tvoja slava, i mogu li sva moja djela
u svim formama i stanjima biti Tebi u čast.
O, Gospode bezgranične ljubavi i milosti,
Vodi me Tvojim pravednim putem.
Prosvijetli moj um i učini moj put, Tvojim pravednim,
svetim i svijetlim putem.
Očisti me od tajnih i skrivenih grijeha.
Izbavi me iz svakog mogućeg grijeha.
Oslobodi moj um od napasti, obmana, varki i sumnji,
i nedaj neznanju da više vlada u meni.
O, Gospode operi me, očisti me od sve moje nečistoće.
O, Gospode Ti si Otac, Majka i najveći Učitelj Univerzuma.
Ti si Apsolutno Postojanje, Apsolutna Mudrost i
Apsolutno Blaženstvo.
Ti si Svemoguć, Sveprisutan i Sveznajuć.
Ti si Svemilostiv i Neograničen.
Tebi ne predstavljaju prepreku niti vojske anđela niti demona.
To je samo Tvoje dobročinstvo i milost
Da ozdravljaš gluhonijeme i iscjeljuješ bogalje.
O, Gospode jaTe štujem.
Mogu li uvijek imati utočište kod Tvojih svetih nogu.
O, Gospode podari mi Tvoju čistoću, svetost, čestitost,
zadovoljstvo, samoobuzdavanje, razlikovanje dobra i zla,
neprivlačnost vanjskog svijeta, istinu, snagu,
nesebičnost, ljubav i mudrost.
Daj da se mogu kretati i živjeti u tim dobrima i kvalitetama.
Uništi i razori do korijena, i to sada i zauvijek, o Gospode
svu nečistoću moga tijela i uma.
Vodi me i izbavi me od svih padova i opasnosti,
iz svih problema, želja i vezanosti,
iz sveg nerazumijevanja, nemilosti i egoizma.
Ljubljeni jedini Oče, otkri mi se i to ovdje i sada, kako bih
Te mogao imati svugdje i u svemu.
O, Gospode daj da mogu misliti o Tebi i sjećati Te se uvijek
i za svagda, i daj da stalno bez prestanka veličam pjesmom
Tvoju Slavu i Milost.
Daj da Tvoje sveto Ime bude uvijek na mojim usnama,
i da se uselim u Tebe zauvijek.

Sri Swami Narayanananda, bio je jedan od najeminentnijih duhovnih autoriteta prošlog stoljeća. Nirvikalpa Samadhi postigao je u svojoj 31. godini nakon intenzivnih meditacija i tapasa, u Rišikešu na obali Gange. Tijekom svog asketskog i svetog života pomogao je stotinama narkomana, iskrenih duhovnih aspiranata iz cijelog svijeta, upučujući ih u čist, svet i jednostavan način života.

23 komentara:

Anonimno kaže...

ti si brate lud,ovo je cista manipulacija i prodavanje vere. Isto tako si mogao moliti Boga deste puta dnevno,pa bi dobio isto. Aj ti meni objasni,majke ti,shta ti se dogodilo,kada kako kazesh "prosvetlio si se"? Kakav ti je zivot sad? A kakv je bio pre?

Unknown kaže...

Srce mi je bilo slomljeno Nikada ne vjerujem da ću ponovno vratiti svog bivšeg dok dr. LOVE ne dovede svog bivšeg u roku od 24 sata s moćnom ljubavnom čarolijom. Pouzdan je za pozitivan rezultat, a kontaktirajte čarobnjaka za ljubavnu čaroliju na e-mail: {p l a c e o f s o l u t i o n @ y a h o o. c o m } whatsapp on +1 8 4 5 4 0 0 7 1 8 9

Anonimno kaže...

Pozdrav, ja sam iz SAD-a, želim podijeliti ovo veliko svjedočanstvo o tome kako mi je dr. Agabazara pomogao vratiti svog bivšeg ljubavnika. Tijekom moje potrage za rješenjem došao sam u kontakt s Dr. Azbazarom i kroz njegovu pomoć moj se ljubavnik vratio na u roku od 48 sati. Dakle, s ovim sam toliko podebljan da savjetujem svakome tko traži način da dođe do ljubavnika natrag kontaktirati Dr.Agbazara na WhatsApp: { +2348104102662 } ili putem e-maila na: { agbazara@gmail.com } Ja sam tako sretan barem ja i moj ljubavnik opet se vraćaju jedni drugima i idu zajedno provesti novu godinu zajedno Hvala još jednom Dr. Agbazara

Chris Foy kaže...

SUPER VIJEST:
ZOVEM SE CHRIS FOY, TAKO SAM SREĆNA DA MI SE MOJA SUPRUGA VRATILA. ONA SADA VOLI I SAMA ME POŠTUJE. NIŠTA JA PITAM DA TO RADI. SVA HVALA DR OGUNDELEU, VELIKOM TIJELU MJESECA. OVAJ ČOVJEK JE NAJBOLJI I RAVNO NAPRIJED MJESTO KOLICINE KOJA VAM KAŽE ISTINU I REZULTAT ĆETE ISPOD 24 SATA, ON JE MOĆAN. DR OGUNDELE JE VRLO POVREDAN ČOVJEK, REKAO SAM mu DA ĆU UVIJEK PODIJELITI SVJEDOČANSTVO ZATO DA OVDJE DIJELIM. AKO VAM TREBA VAŠA LJUBAV NAZAD, ILI IMATE BILO KOJIH OSOBNIH ŽIVOTNIH PROBLEMA, OBRATITE SE DR OGUNDELEU NA ČATANJU WHATSAPP ILI VIBER: +27638836445. E-MAIL: OGUNDELETEMPLEOFSOLUTION(AT)GMAIL.COM

blogger kaže...

Prije nekoliko tjedana vidio sam ovdje komentar o dr. Agbazari i odlučio sam ga kontaktirati prema uputama, zahvaljujući ovom čovjeku što mi je pružio radost kako sam želio. Slijedio sam upute koje je on dao da vrati mog ljubavnika koji me je napustio i djecu već 3 godine, ali zahvaljujući dr. Agbazari jer su mi se vratili zauvijek i sretni smo zajedno. molimo vas da ga kontaktirate za pomoć ako imate problema u vezi putem e-pošte na: ( agbazara@gmail.com ) ILI putem WhatsAppa na: ( +2348104102662 ). I svjedočite sami.

Johanna kaže...

Je li vaš muškarac iznenada rekao da želi razvod, a vi nikad niste željeli razvod jer ga ne možete prestati voljeti. Onda ne tražite dalje jer Voodoo lord veliki čarolija je za vas. Kad se moj brak srušio, stvarno mi je slomilo srce, pa čak i utjecalo na moj rad jer sam još uvijek razmišljao i nisam bio koncentriran. Jako volim svog muža pa tražim načine da ga vratim nakon nekoliko mjeseci razdvojenog života. Naišao sam na svjedočanstvo čovjeka koji je rekao da je uspio dobiti unapređenje uz pomoć velikog čarobnjaka Voodoo lorda, pa sam uzeo njegov kontakt i kontaktirao ga. Objasnila sam mu probleme u braku i on me uvjeravao da će sve biti u redu, bila sam puna nade i rekao je neke stvari koje treba učiniti kako bih postigao svoj cilj. Slijedila sam njegove upute i danas ponovno živim sretno sa svojim mužem, on je zaista veliki čarolija. Kontaktirajte Voodoo lorda za bilo kakve životne probleme na  WhatsApp +2348097014925 ili e-poštu: voodooconnect60@gmail.com. nećete požaliti ako ga kontaktirate.

Andrea kaže...

Moja djevojka je počela izlaziti s drugim dečkima i pokazivala mi je malo ili nimalo ljubavi, nekoliko puta je prijetila da će prekinuti sa mnom ako je usudim pitati o njenoj priči s drugim dečkima. Bio sam potpuno shrvan  i zbunjen sve dok mi stari prijatelj nije rekao za vrlo učinkovitog čarobnjaka na Internetu Voodoo Lorda koji pomaže ljudima u vezama i problemima u braku, kao i pomaže u liječenju raznih bolesti snagom svojih  čarolija. Prvo sam sumnjao postoji li takvo što, ali sam odlučio pokušati. Kad sam ga kontaktirao, rekao mi je sve što trebam učiniti, slijedio sam sve njegove upute i dalo je dobre rezultate. Sada je prestala očijukati s drugim dečkima i bila je samo sa mnom... Ovo je njegova e-adresa za kontakt - voodooconnect60@gmail.com i WhatsApp +234 8097014925

Anonimno kaže...

HITNO VAM TREBA BACAC ČARONICA DA VAM POMOGNE VRATITI BIVŠEG PARTNERA DR WALE JE PRAVA OSOBA ZA VAS. WHATSAPP/VIBER: +2347054019402

POZDRAV, tražila sam pomoć kako da vratim bivšu ljubavnicu koja je prekinula sa mnom prije tri godine... Bila sam traumatizirana prekidom i skoro sam htjela počiniti samoubojstvo, ali hvala Bogu da sam dobila kontakt s DR WALEOM, duhovnim ocem koji mi je pomogao da vratim svoju bivšu ljubavnicu nakon mnogo traženja pomoći s različitih mjesta. Kad sam stupio u kontakt s DR WALEOM, sve sam mu objasnio pa mi je dao riječi ohrabrenja i rekao mi da će pripremiti čaroliju za mene koja će mi pomoći da vratim svog bivšeg ljubavnika u roku od nekoliko tjedana i sati. vjerovao sam u njegove riječi jer me na njega uputio prijatelj kojem je on pomogao i upravo sada se moj bivši ljubavnik vratio i živimo sretno zajedno kako bismo se vjenčali sljedeći mjesec. Ako trebate bilo kakvu pomoć poput povratka ljubavnika, čarolije za dobitak na lutriji, čarolije crne magije ITD. Onda, predlažem da sada stupite u kontakt s DR WALEOM preko njegovog
WhatsApp/Viber: +2347054019402 ILI Email: drwalespellhome@gmail.com

Anonimno kaže...

kontaktirajte najpoštenijeg i najmoćnijeg čarača po imenu dr. Isikolo koji vam može istinski pomoći.
Zovem se Lucija Volarić i svaka čast, cijenim dr. Isikolo koji mi je svojim velikim moćima pomogao obnoviti moj dom i sreću koju sam dijelila sa svojim suprugom i to je zaista nešto na čemu sam zauvijek zahvalna. Dogodilo se da sam bila bespomoćna i potištena gotovo godinu dana kada me muž ostavio zbog bračnih problema na koje smo naišli. Učinila sam sve što sam mogla da spasim svoj brak i ništa nije uspjelo dok me DR ISIKOLO nije spasio. Pomogao mi je i ljubav i sreća koju sam dijelila sa svojim muškarcem vratili su se i još nevjerojatnije. Znam da zvuči čudno ako on uistinu može ikome pomoći, ali je 100% zajamčeno da vas neće razočarati kada vas uvjerava da ćete imati željene rezultate nakon 48 sati. I on vam može pomoći ako ste mu voljni dati priliku za to. pošaljite mu e-poštu putem: isikolosolutionhome@gmail.com ili mu pošaljite poruku na WhatsApp/Viber na: +2348133261196

Anonimno kaže...

KADA TRAŽITE POUZDANOG BACAČA ČARONICA KOJI ĆE VAM POMOĆI VRATITI BIVŠEG, KONTAKTIRAJTE DR. ISIKOLO.
Dobar dan svima ja sam Denisa Antunović. Bilo mi je jako teško kad me dečko ostavio zbog druge dame. Bila sam emocionalno slomljena i nisam znala što učiniti da ga vratim. Mjesecima sam bila u nevolji i tražila pomoć odasvud dok nisam saznala za DR. ISIKOLO. Kontaktirao sam ga i objasnio mu svoje probleme. Bio mi je voljan pomoći i poticati me da se pridržavam procedura kako bi mogao obnoviti ljubav između mene i mog čovjeka i također osigurati da se oboje ponovno vratimo jedno drugome. Ispunio sam sve uvjete i on je odradio svoj posao. Nakon 48 sati, dobila sam poruku od dečka u kojoj traži spoj kako bismo riješili stvari. Sada smo opet zajedno i to zahvaljujući DR. ISIKOLU. On vam također može pomoći ako ste voljni vjerovati i ostati puni nade. Samo mu pošaljite e-poruku putem: isikolosolutionhome@gmail.com Možete mu poslati i WhatsApp na +2348133261196

Anonimno kaže...

Velika zahvala od mene Katice Rajić dr. ISIKOLU što mi je pomogla da obnovim svoj uništeni dom. Nedosljednost je bila svakodnevnica u mom domu i braku. Moj muž je imao vraški problem i razdirao me je otkako smo počeli imati previše nesporazuma. Nekih je dana jednostavno otišao i nikad se nije vratio do posljednjih tjedana. Bio sam shrvan i pokušao sam sve što sam mogao da riješim probleme, ali nisam uspio. Morao sam potražiti pomoć i prijatelj me uputio da kontaktiram DR. ISIKOLO što sam i učinio. Nisam znao da će to biti moguće jer su problemi trajali pune dvije godine. DR ISIKOLO me uvjeravao i samo mi rekao da mu vjerujem i da vjerujem u ispunjenje svojih želja. Popravio je moj brak svojom moćnom ljubavnom vezom i moj dom je opet sjajan, a moj muž je sa mnom da više nikada ne odem. Obratite se i njemu i vjerujte da vam može pomoći jer on nema loše dosijee. Samo mu pošaljite poruku putem WhatsApp/Viber: +234-8133261196 ili mu pošaljite e-poruku putem: isikolosolutionhome@gmail.com

Anonimno kaže...

Moje ime je Melania Ivanišević iz Hrvatske. Ljubav ostaje nevjerojatna kada ste sa svojom srodnom dušom i sreća zauvijek vam je osigurana. DR ISIKOLO mi je dao do znanja da se može oporaviti ono što ti život čini lijepim baš kad sam izgubila nadu da ću vratiti svog čovjeka, a on mi ga vratio. Imali smo kompliciranu vezu i svađali smo se cijelo vrijeme, a on je ostavio slomljeno srce, a ja sam bila jadna. DR ISIKOLO pojavio se nakon nekoliko pokušaja da ga ponovno osvojimo i bezuspješno. Obnovio je ljubav i vezu između mene i mog čovjeka i nakon samo 48 sati, imali smo spoj i razgovarali o stvarima, a sada se planiramo vjenčati i živjeti sretno zajedno zauvijek. Riječi ne mogu izraziti moju zahvalnost DR. ISIKOLU i svi koji su o njemu govorili pohvalno, nikada nisu lagali o njemu jer on je zaista vrijedan povjerenja. Kontaktirajte ga danas i dopustite mu da i vama pomogne. e-poštom: (isikolosolutionhome@gmail.com) ili mu pošaljite poruku putem WhatsApp-a: +2348133261196

Anonimno kaže...

MOJ JE BRAK OPET FUNKCIONIRAO UZ POMOĆ DR. ISIKOLA KOJI JE NAJPOŠTENIJI BACAČ ČARONICA KOJEG MOŽETE NAĆI
Ja sam Marijana Belinić. Moj je dom bio ispunjen beskrajnim problemima i bijedom što je dovelo do razvoda braka koji nikada nisam željela sa svojim mužem. Sve se srušilo i otišli smo svaki svojim putem. Pokušala sam nastaviti dalje, ali bilo mi je tako teško jer sam još uvijek voljela svog muža, a moja kćer je uvijek plakala želeći da joj se otac vrati. Nisam imao izbora nego potražiti pomoć što me je dovelo do toga da kontaktiram DR ISIKOLA nakon što sam vidio toliko dobrih primjedbi o njegovom radu. Uvjeravao me da će pomiriti mene i mog muža svojom čarolijom pomirenja, što je i učinio. Drago mi je što vam mogu svima reći da su se ljubav i sreća vratili i da smo ponovno zajedno i vjerujem da je to zauvijek za nas i sve hvala DR. ISIKOLU što je učinio toliko da spasi moju obitelj. Nikad nije previše zaposlen da bi ikome pomogao. Stoga ga sada kontaktirajte ako i vama treba pomoć. pošaljite mu e-poštu putem: isikolosolutionhome@gmail.com ili mu pošaljite poruku putem WhatsAppa +234-8133261196

Anonimno kaže...

Pozdrav svima, ja sam Maria Arapović. Dugo je vrijeme moj muž živio u drugom stanu zbog pritiska na poslu i bili smo jako sretni zajedno iako je nekoliko mjeseci bio odvojen od nas. Nisam znala da je kolegica s posla već bila u vezi s njim, što je natjeralo mog muža da podnese razvod od mene niotkuda. Znala sam da nešto nije u redu jer se nikada nismo morali toliko svađati ili svađati da ga natjeramo da ode. Bio sam istraumatiziran i tražim pomoć da se uhvatim u koštac sa situacijom koja me dovela do DR ISIKOLA zbog pohvala kojima su ga ljudi obasipali na internetu. Dugo smo razgovarali i rekao mi je sve što sam trebao znati o tome što se dogodilo i zakonskom postupku za rješavanje problema. Ispunio je svoja obećanja i vratio mi muža, a brakorazvodni proces je poništen. Sada nam se muž vratio kući i sretni smo zajedno. Doista je nevjerojatno kako ljudi mogu istinski pomoći drugim ljudima kada su u potrebi. On vam također može pomoći. Samo mu pošaljite poruku putem WhatsApp +2348133261196 ili mu pošaljite e-poruku putem: isikolosolutionhome@gmail.com

Anonimno kaže...

MOGUĆNOST POVRATKA BIVŠEG PARTNERA JE KOD DR ISIKOLA ZAGARANTIRANA. KONTAKTIRAJTE GA SADA
Pozdrav svima, ja sam Sara Demirović. Nikada nisam znala da postoji velika mogućnost da mi se vrati moj muškarac sve dok nisam upoznala DR. ISIKOLA. Bilo mi je jako teško kad me dečko ostavio zbog druge dame. Bio sam shrvan i nisam se mogao povratiti. Njegovi prijatelji i obitelj učinili su sve što su mogli da nas ponovno ujedine, ali pokazalo se da nije uspjelo. Bila sam sama nekoliko mjeseci i nisam mogla vidjeti sebe kako volim drugoga. Stoga sam morala potražiti pomoć od DR. ISIKOLA koji mi je dao privilegiju da osiguram da su moje želje ispunjene. Ponovno nas je spojio i ljubav i sreća su se vratile. Njegove su riječi vezane za njega i nikad ne iznevjeri kada ikome obeća 48 sati da će dobiti rezultat, što me iznenadilo kada se moj rezultat očitovao. Nemojte se truditi tražiti pomoć negdje drugdje. Kontaktirajte ga sada. Njegov e-mail: isikolosolutionhome@gmail.com ili mu pošaljite poruku putem WhatsApp-a: +2348133261196

Anonimno kaže...

Moje ime je Lucija Volarić. Nisam znao da ljudi mogu biti tako ljubazni, nesebični i nevjerojatni sve dok mi DR ISIKOLO nije pomogao s mojim problemima u braku. Moja zajednica s mužem nije trajala ni godinu dana kada smo počeli imati problema. To je bilo toliko često da sam pala u depresiju i nastavila se boriti s njom, au isto vrijeme me muž ostavio i zakleo se da se više nikada neće vratiti. U tom trenutku nisam znao što da radim sa svojim životom. Morao sam nastaviti tražiti pomoć dok mi DR ISIKOLO nije došao u pomoć. Nakon što je obavio dužne konzultacije, bilo mi je jasno da bivša ljubavnica mog supruga nastavlja manipulirati njime kako bi ga vratila. DR ISIKOLO mi je rekao što da radim i sa svim uvjerenjima, rezultat moram dobiti nakon 2 dana što sam poslušao i on mi je pomogao i rezultat je bio tako nevjerojatan. Sada mi se suprug vratio i začećemo svoje prvo dijete u toplini i sreći. ako imate sličnih ili ljubavnih problema, samo mu pošaljite poruku na Viber/WhatsApp +2348133261196 ili na e-mail na: isikolosolutionhome@gmail.com

Anonimno kaže...

Pozdrav svima. Moje ime je Anna Grubišić i ovdje sam kako bih zahvalila velikom dr. Isikolu što je riješio moje bračne probleme. Moj se brak srušio zbog beskrajnih problema i poteškoća koje sam imala s mužem. Otišao je bez osvrtanja, a ja sam bila sama toliko mjeseci. Njegova obitelj je intervenirala i dalje se ništa nije promijenilo. Bila sam emocionalno slomljena i izgubila nadu da ću ponovno pronaći ljubav jer on je bio sve u čovjeku kojeg sam ikada željela. Baš kao i mnogi ljudi, i ja sam saznao za DR. ISIKOLO kada sam počeo tražiti pomoć. Dugo smo razgovarali o mojim problemima i on me uvjerio da ću dobiti rješenje koje mi je potrebno. Nisam imao izbora nego postupiti u skladu s njegovim postupcima, a on nije ništa odgađao. Napravio je ljubavnu vezu za mene i mog muža i ljubav i sreća koju smo dijelili su vraćeni i stigao je do mene točno nakon 48 sati kako je DR ISIKOLO obećao. On je doista divan pomagač i vrijedan je povjerenja. ako imate bilo kakvih problema, samo mu pošaljite poruku putem WhatsApp +2348133261196 ili mu pošaljite e-poruku putem: isikolosolutionhome@gmail.com

Anonimno kaže...

Bok svima, ja sam Goda Balašević i ovdje sam da se zahvalim i dr. Isikolu s kojim je Bog spasio moju situaciju i vratio radost i sreću u moj dom. Izgubila sam muža zbog jedne gospođe u inozemstvu kada je otišao raditi u istu regiju u kojoj ona živi. Nikada nisam znala što se sve dogodilo dok mi prijatelj nije poslao fotografije oboje zajedno i nakon toga sam saznala da je to razlog zašto je moj muž postao hladan prema meni i ostavio me. Moj muž je bio hipnotiziran i kontroliran umom i sve sam znala kad sam kontaktirala dr. Isikoloa kad sam tražila pomoć i nisam je našla. Uvjerio me da će se vratiti i vratiti našu ljubav i sreću, što je i učinio, a rezultat se počeo očitovati nakon 48 sati. Sada imam svog čovjeka natrag i ne mogu dovoljno zahvaliti dr. Isikolu na njegovoj iskrenosti i podršci. Samo mu pošaljite poruku putem WhatsApp +2348133261196 ili mu pošaljite e-poruku putem: isikolosolutionhome@gmail.com

Anonimno kaže...

Pozdrav svima, ja sam Denisa Filipović i kao i mnogi drugi ljudi, srdačno se zahvaljujem dr. Isikolu na pomoći i rješenju mojih problema. Bila sam zaslijepljena ljubomorom i nesigurnošću, i to je stvorilo kaos u mom odnosu sa zaručnikom i on nije mogao odoljeti mojim nevoljama i ostavio me. Nakon njega sam shvatila da sam otišla predaleko sa svime što sam mu činila loše samo da bi se on preselio u drugi grad i izgubila sam svaki način da pokušam doći do njega i ispričati se. U tom sam trenutku znao da mi treba pomoć da ga vratim, pa sam morao kontaktirati dr. Isikolo. Pokazao je veliku zabrinutost, rekla sam mu sve i složila se da sam kriva, a on me uvjerio da ću ga vratiti i vratiti ljubav i sreću koju smo dijelili, što je i učinio. Kao što sam i obećao, nazvao me Thompson nakon 48 sati, ispričao sam mu se za sve i pozvao me k sebi da se pomirimo i opet budemo zajedno. Hvala dr Isikolo na svemu i iskrenosti u pomaganju ljudima. Samo mu pošaljite poruku putem WhatsApp +2348133261196 ili mu pošaljite e-poruku putem: isikolosolutionhome@gmail.com

Anonimno kaže...

TRAŽITE POMOĆ DA SEBI VRATITE BIVŠI, KONTAKTIRAJTE DR. ISIKOLO SADA
Moje ime je Katica Brozović. Od obilja radosti moje srce veliča o DR. ISIKOLU. Priskočio mi je u pomoć kad mi je mjesecima bio uništen život. Moj me ljubavnik ostavio zbog druge dame i nisam znala da je kontroliran i hipnotiziran. Učinio sam sve što sam mogao da ga natjeram da mi se vrati, ali sve je bilo uzalud. Otišao je iz grada s gospođom i nikad se više nisam čuo s njim niti sam ga vidio. Potražila sam pomoć na internetu kada sam pročitala kako je DR ISIKOLO pomogla drugim ženama koje su imale iste probleme. Kontaktirao sam ga i rekao mi je što sve treba napraviti, što sam i poslušao. Baš kao što je obećao, ljubav i sreća koju sam dijelila sa svojim partnerom su vraćene i on je bio očišćen od mračnog šarma koji su na njega stavili i vratio mi se nakon 48 sati. DR ISIKOLO je iskren u pomaganju ljudima, a može i vama pomoći ako se danas odlučite obratiti mu se. Njegov kontakt putem e-pošte: isikolosolutionhome@gmail.com Također ga možete WhatsApp na +2348133261196.

annonymous kaže...

ako imate problema u svom bračnom domu i želite brzo rješenje, savjetovat ću vam da se obratite dr. Ajayiju, velikom duhovnom čovjeku kojeg su bogato blagoslovili njegovi preci, iskusila sam njegovu moć kada moj muž kaže da želi razvod, ali ja stvarno ga volim i ne želim da se razdvojimo pa kontaktiram dr. Ajayi za ljubavnu čaroliju nakon što sam pročitala svjedočanstva različitih ljudi na internetu o njemu, želim kroz proces koji je tražio da slijedim i danas živim sretno sa svojim mužem jer je otkazao i poderao papir za razvod nakon ljubavne čarolije dr. Ajayi, možete mu pisati na njegov Whatsapp broj za brzo rješenje vaših problema +2347084887094 ili na e-mail :drajayi1990@gmail.com

Anonimno kaže...

Moje ime je Lora Arapović. Nisam znao da ljudi mogu biti tako ljubazni, nesebični i nevjerojatni sve dok mi DR ISIKOLO nije pomogao s mojim problemima u braku. Moja zajednica s mužem nije trajala ni godinu dana kada smo počeli imati problema. To je bilo toliko često da sam pala u depresiju i nastavila se boriti s njom, au isto vrijeme me muž ostavio i zakleo se da se više nikada neće vratiti. U tom trenutku nisam znao što da radim sa svojim životom. Morao sam nastaviti tražiti pomoć dok mi DR ISIKOLO nije došao u pomoć. Nakon što je obavio dužne konzultacije, bilo mi je jasno da bivša ljubavnica mog supruga nastavlja manipulirati njime kako bi ga vratila. DR ISIKOLO mi je rekao što da radim i sa svim uvjerenjima, rezultat moram dobiti nakon 2 dana što sam poslušao i on mi je pomogao i rezultat je bio tako nevjerojatan. Sada mi se suprug vratio i začećemo svoje prvo dijete u toplini i sreći. ako imate sličnih ili ljubavnih problema, samo mu pošaljite poruku na Viber/WhatsApp +2348133261196 ili na e-mail na: isikolosolutionhome@gmail.com

Anonimno kaže...

Sretna sam što sam vjerovala vrlo poštenom čovjeku da mi vrati bivšeg supruga nakon gotovo godinu dana razdvojenosti. Prije nego što sam upoznala dr. Ilekhojie, pretraživala sam mnoge web stranice tražeći načine da vratim svog bivšeg muža nakon što je tražio razvod od mene bez ikakvog razloga. Bio sam shrvan, ali dr. Ilekhojie mi je dao nadu i sigurnost da će mi ga vratiti. Nakon što je napravio čaroliju pomirenja, moj muž je nazvao nakon dva dana i zamolio da se vrati kući meni i naše četvero djece. Sutradan je stigao kući i bio sam vrlo sretan što sam ga ponovno sreo. Koristim ovaj način da cijenim dr. Ilekhojiea za ono što je učinio za mene i što je pomogao mnogim drugim ljudima. Ostavljam njegov kontakt da mu se možete obratiti ako imate sličnih problema. Whatsapp/Telegram (+2348147400259)